The 22 references in paper I. Kosheleva N., И. Кошелева Н. (2018) “ЛИТЕРАТУРНЫЕ КРУЖКИ КАК СРЕДСТВО РЕАЛИЗАЦИИ ТЕОРИИ ЧИТАТЕЛЬСКОГО ОТКЛИКА ПРИ ОБУЧЕНИИ ЭКСТЕНСИВНОМУ ЧТЕНИЮ НА АНГЛИЙСКОМ ЯЗЫКЕ В ВУЗЕ // LITERATURE CIRCLES AS AN IMPLEMENTATION OF READER-RESPONSE THEORY WHEN TEACHING EXTENSIVE READING IN ENGLISH AT UNIVERSITY” / spz:neicon:vestnik-k:y:2018:i:4:p:223-231

1
Nuttall C. Teaching reading skills in a foreign language (Practical language teaching). London: Heinemann educational books, 1982. 233 p.
(check this in PDF content)
2
Ачкасова Н. Н. Важность использования в вузе экстенсивного чтения на иностранном языке // Аксиология иноязычного образования: сборник научных трудов участников V Междунар. науч.­практ. конф. М., 2016. Вып. 3. С. 315–322.
(check this in PDF content)
3
Жиркова О. П. Методика проведения экстенсивного домашнего чтения произведений художествен­ ной литературы при обучении немецкому языку студентов второй языковой специальности педагогиче­ ского вуза: дис. ... канд. пед. наук. Владимир, 2004. 131 с.
(check this in PDF content)
4
Борщева В. В. Организация программы экстенсивного чтения как механизм развития учебной авто­ номии учащихся в процессе изучения иностранного языка // Rhema. Рема. 2015. No1. С. 96–100.
(check this in PDF content)
5
Константинова Н. А. Домашнее чтение как одна из форм самостоятельной работы студентов при изучении немецкого языка // Вестник Кемеровского государственного университета. 2013. No 2­2. С. 224–227.
(check this in PDF content)
6
Романов П. С. Экстенсивное чтение в обучении иностранным языкам в неязыковом вузе (к поста­ новке проблемы) // Инновационные и приоритетные направления в преподавании гуманитарных дисци­ плин в техническом вузе: сборник трудов по материалам II Междунар. науч.­практ. конф. М.: Научный консультант, 2015. С. 126–149.
(check this in PDF content)
7
Стул Т. Г. Обучение чтению и пониманию иноязычного художественного текста как активный твор­ ческий процесс // Иностранные языки: лингвистические и методические аспекты. 2017. No 38. С. 70–77.
(check this in PDF content)
8
Азимов Э. Г., Щукин А. Н. Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика обучения языкам). М.: Икар, 2009. 448 с.
(check this in PDF content)
9
Day R., Bassett J., Bowler B., Parminter S., Bullard N., Furr M., Prentice N., Mahmood M., Stewart D., Robb T. Bringing extensive reading into the classroom. Oxford: Oxford university press, 2011. 112 p.
(check this in PDF content)
10
Jacobs G., Farrell T. Teachers sourcebook for extensive reading. Charlotte, NC: Information age publishing, 2012. 126 p.
(check this in PDF content)
11
Jacobs G. M. Reading alone together: enhancing extensive reading via student­student cooperation in second language instruction. 2000. 16 p. Режим доступа: https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED444377.pdf (дата обращения: 14.05.2018).
(check this in PDF content)
12
Krashen S. Free voluntary reading. Santa Barbara: Libraries unlimited, 2011. 104 p.
(check this in PDF content)
13
Jacobs G., Renandya W. Making extensive reading even more student centered // Indonesian journal of applied linguistics. 2015. Vol. 4. No 2. P. 102–112. DOI: http:// dx.doi.org/10.17509/ijal.v4i2.691
(check this in PDF content)
14
Carrell P. L., Carson J. G. Extensive and intensive reading in an EAP setting // English for specific purposes. 1997. Vol. 16. Iss. 1. P. 47–60.
(check this in PDF content)
15
Grabe W., Stoller F. Teaching and researching: reading (applied linguistics in action). London, N. Y.: Routledge, 2011. 344 p.
(check this in PDF content)
16
Krashen S. The power of reading: insights from the research. Portsmouth, NH: Heinemann, 2004. 199 p.
(check this in PDF content)
17
Nakanishi T. A meta­analysis of extensive reading research // Tesol Quarterly. 2015. Vol. 49. Iss. 1. P. 6–37. DOI: https:// doi.org/10.1002/tesq.157.
(check this in PDF content)
18
Grabe W. Reading in a second language: moving from theory to practice (Cambridge applied linguistics). Cambridge: Cambridge university press, 2008. 484 p.
(check this in PDF content)
19
Mori S. If you build it, they will come: from a "Field of dreams" to a more realistic view of extensive reading in an EFL context // Reading in a foreign language. 2015. Vol. 27. No 1. P. 129–135.
(check this in PDF content)
20
Rosenblatt L. Literature as exploration. N. Y.: The modern language association of America, 1995. 341 p.
(check this in PDF content)
21
Rosenblatt L. The reader, the text, the poem: the transactional theory of the literary work. Carbondale: Southern Illinois university press, 1978. 196 p.
(check this in PDF content)
22
Karolides N. Reader response in secondary and college classrooms. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum associates, 2000. 374 p.
(check this in PDF content)