The 5 linked references in paper A. Gurchenkov A., R. Spiridonov S., А. Гурченков А., Р. Спиридонов С. (2016) “Метод моделирования задач для организации автоматизированной проверки ответов студентов в системах управления обучением // Method of Modeling Questions for Automated Grading of Students’ Responses in E-Learning Systems” / spz:neicon:technomag:y:2015:i:1:p:426-442

  1. Question types // Moodle 2.9 documentation: website. Режим доступа: https://docs.moodle.org/29/en/Question_types (дата обращения 23.05.2015).
  2. SAMigo Features // Sakai Wiki: website. Режим доступа: https://confluence.sakaiproject.org/display/SAM/SAMigo+Features (дата обращения 23.05.2015).
  3. Fife J.H. Automated scoring of mathematics tasks in the common core era: enhancements to m-rater in support of CBALTM mathematics and the common core assessments // ETS Research Report Series. 2013. Vol. 2013, iss. 2. P. 1-35. DOI: 10.1002/j.23338504.2013.tb02333.x
  4. Bennett R.E., Morley M., Quardt D. Three Response Types for Broadening the Conception of Mathematical Problem Solving in Computerized Tests // Applied Psychological Measurement. 2000. Vol. 24, no. 4. P. 294-309. DOI: 10.1177/01466210022031769
  5. JSON // Википедия: сайт. Режим доступа: https://ru.wikipedia.org/wiki/JSON (дата обращения 28.05.2015).