The 5 references in paper Yu. Tsvetkov B., Ю. Цветков Б. (2016) “Особенности проектирования учебных целей дисциплин инженерных образовательных программ // Special Aspects of Learning Objectives Design for Disciplines in Engineering Education” / spz:neicon:technomag:y:2015:i:3:p:331-344

1
Байденко В.Ю. Выявление состава компетенций выпускников вузов как необходимый этап проектирования ГОС ВПО нового поколения: метод. пособие. М.: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2006. 72 с.
(check this in PDF content)
2
Heinich R., Molenda M., Russell J.D., Smaldino S.E. Instructional Media and Technologies for Learning. Englewood Cliffs, NJ: Merrill, 1996.
(check this in PDF content)
3
Уваров А.Ю. Педагогический дизайн // Информатика. 2003. No 30. С. 2-31.
(check this in PDF content)
4
Bloom B.S., Englehart M.B., Furst E.J., Hill W.H., Krathwohl D.R. Taxonomy of Educational Objectives, the classification of educational goals. Handbook I: Cognitive Domain. New York: Longman, 1956.
(check this in PDF content)
5
Anderson L.W., Krathwohl D.R., eds. A taxonomy for learning, teaching, and assessing: A revision of Bloom's taxonomy of educational objectives. New York: Longman, 2001. Science and Education of the Bauman MSTU,
(check this in PDF content)