The 4 references in paper Konstantin Kovtsev V., Константин Ковцев Викторович (2016) “ИМИДЖ, КАК МЕХАНИЗМ РАЗВИТИЯ СИСТЕМЫ СОЦИАЛЬНОГО ПАРТНЁРСТВА И ОБЕСПЕЧЕНИЯ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ВУЗА // IMAGE AS A TOOL OF DEVELOPMENT OF A SOCIAL PARTNERSHIP SYSTEM AND A SUPPLYING COMPETITIVENESS OF THE UNIVERSITY” / spz:neicon:statecon:y:2013:i:1:p:7-10

1
Андерсон Дж.Р. Когнитивная психология. 5-е изд. СПб.: Питер,
(check this in PDF content)
2
02. – 496 с. 2.Horowitz S. Marketing Without Borders: How to Sell Anything in a Shoestring. – A Fireside Book, NY, 1993.
(check this in PDF content)
3
Goffman E. The Presentation of Self in Everyday Life/ University of Edinburgh// Social Sciences Research Centre – 1959. Ch. VI.
(check this in PDF content)
4
Бинецкий А.Э. Паблик рилейшнз: защита интересов и репутации бизнеса//Учебно-практическое пособие. – М.: ИКФ «ЭКМОС», 2003. – С. 63.
(check this in PDF content)