The 2 references in paper M. Khubutia Sh., V. Timerbaev Kh., V. Valetova V., N. Zvereva Yu., N. Plavunov F., V. Baratashvili L., M. Osanova V., М. Хубутия Ш., В. Тимербаев Х., В. Валетова В., Н. Зверева Ю., Н. Плавунов Ф., В. Бараташвили Л., М. Осанова В. (2014) “АНАЛИЗ ПЕРВОГО ОПЫТА СИМУЛЯЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ ВРАЧЕЙ СКОРОЙ МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ПО ВОПРОСАМ СЕРДЕЧНО-ЛЕГОЧНОЙ РЕАНИМАЦИИ // THE FIRST EXPERIENCE OF SIMULATION-BASED EDUCATION OF EMERGENCY CARE PHYSICIANS ON CARDIAC AND PULMONARY RESUSCITATION” / spz:neicon:pulmonology:y:2011:i:2:p:119-123

1
Proposal for a recommendation of the European Parliament and of the Council on the establishment of the European Qualifications Framework for life long learning [electronic resource] / Commission of the European Communities, Brussels, 05.09.2006; http:// ec.europa.eu/education/policies/educ/eqf/com_2006_0479_en.pdf
(check this in PDF content)
2
Heitz C., Brown A., Johnson J.E., Fitch M.T.Large group high-fidelity simulation enhances medical student learning. Med. Teacher 2009; 31 (5): e206-e210. Информация об авторах Хубутия Могели Шалвович– д. м. н., проф., директор НИИ скорой по-
(check this in PDF content)