The 10 records in series spz:neicon:edscience for which Cirtec does not have results.

  1. G. Bukharova D., A. Kozlova V., Г. Бухарова Д., А. Козлова В. (2015) “МОДЕЛЬ МЕТОДИКИ ВНЕДРЕНИЯ WEB 2.0-ТЕХНОЛОГИЙ В ОРГАНИЗАЦИЮ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ // The Model of Web 2.0 Technologies Implementation in Student’s Self-Development Work” / spz:neicon:edscience:y:2012:i:5:p:96-106
  2. L. Kozina N., Л. Козина М. (2015) “МЕЖКУЛЬТУРНЫЙ ДИАЛОГ КАК ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ СРЕДСТВО ВОСПИТАНИЯ ПОЛИКУЛЬТУРНОСТИ // CROSS-CULTURAL DIALOG AS A PEDAGOGICAL INSTRUMENT OF MULTICULTURAL AWARENESS.” / spz:neicon:edscience:y:2014:i:3:p:79-92
  3. Irina Murzina Ya., Ирина Мурзина Яковлевна (2015) “КУЛЬТУРОЛОГИЯ: ИНСТИТУЦИОНАЛЬНЫЙ КРИЗИС ИЛИ ВРЕМЯ СТРАТЕГИЧЕСКИХ РЕШЕНИЙ // CULTURAL STUDIES: INSTITUTIONAL CRISIS OR THE TIME OF STRATEGIC DECISIONS” / spz:neicon:edscience:y:2015:i:2:p:127-141
  4. Maria Dremina A., Galina Gorbunova A., Vitaly Kopnov A., Мария Дремина Анатольевна, Галина Горбунова Анатольевна, Виталий Копнов Анатольевич (2015) “ВЛИЯНИЕ КОРПОРАТИВНОЙ КУЛЬТУРЫ ВУЗА НА АДОРНАЦИЮ КОМПЕТЕНЦИЙ ВЫПУСКНИКОВ // INFLUENCE OF UNIVERSITY CORPORATE CULTURE ON «ADORNATION» OF GRADUATES’ COMPETENCES” / spz:neicon:edscience:y:2015:i:5:p:39-57
  5. Vera Sopegina T., Вера Сопегина Терентьевна (2016) “О ФОРМИРОВАНИИ КОММУНИКАТИВНОЙ СОСТАВЛЯЮЩЕЙ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ КОМПЕТЕНЦИИ В ПРОЦЕССЕ НАСТАВНИЧЕСТВА // COMMUNICATION COMPONENT FORMATION OF TEACHERS’ COMPETENCE IN THE MENTORING PROCESS” / spz:neicon:edscience:y:2016:i:2:p:55-67
  6. S. Yakovleva M., С. Яковлева М. (2016) “ВЛИЯНИЕ МЕТОДИКИ УЧЕТА ИНОСТРАННЫХ СТУДЕНТОВ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЮ РОССИЙСКИХ ВУЗОВ // METHODS OF CALCULATION OF FOREIGN STUDENTS: THE EFFECT ON THE RUSSIAN UNIVERSITY INTERNATIONALIZATION” / spz:neicon:edscience:y:2016:i:9:p:121-135
  7. R. Terekhin A., Р. Терехин А. (2017) “ВЗАИМОСВЯЗЬ ЦЕННОСТЕЙ, СОЦИАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКИХ УСТАНОВОК ВОЕННОСЛУЖАЩИХ И ИХ ЛИЧНОСТНОЙ ГОТОВНОСТИ К ПЕРЕМЕНАМ // THE CORRELATION OF VALUES, SOCIO-PSYCHOLOGICAL ATTITUDES OF MILITARY PERSONNEL AND THEIR INDIVIDUAL READINESS FOR CHANGE” / spz:neicon:edscience:y:2017:i:8:p:109-127
  8. S. Toropova I., С. Торопова И. (2018) “МЕТОДЫ МАТЕМАТИЧЕСКОЙ СТАТИСТИКИ КАК СРЕДСТВО ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ СТУДЕНТОВ-ЭКОЛОГОВ // METHODS OF MATHEMATICAL STATISTICS AS A MEANS OF PROFESSIONAL COMPETENCE FORMATION OF STUDENTS-ECOLOGISTS” / spz:neicon:edscience:y:2018:i:3:p:53-82
  9. A. Usol'tsev P., А. Усольцев П. (2018) “БЮРОКРАТИЗМ КАК ИНДИКАТОР СИСТЕМНЫХ ПРОТИВОРЕЧИЙ СИСТЕМЫ ОБРАЗОВАНИЯ // BUREAUCRATISM AS AN INDICATOR OF SYSTEMIC CONTRADICTIONS IN THE EDUCATION SYSTEM” / spz:neicon:edscience:y:2018:i:3:p:9-32
  10. L. Nurieva M., S. Kiselev G., Л. Нуриева М., С. Киселев Г. (2018) “НАЦИОНАЛЬНЫЙ СОСТАВ ТЕРРИТОРИЙ И РЕЗУЛЬТАТЫ ЕГЭ // ETHNIC COMPOSITION OF TERRITORIES AND THE UNIFIED STATE EXAMINATION RESULTS” / spz:neicon:edscience:y:2018:i:5:p:9-31