The 33 records in series spz:neicon:strategybusiness for which Cirtec does not have a PDF file in the web archive..

  1. I. Salimjanova G., E. Dyachuk A., И. Салимьянова Г., Е. Дячук А. (2016) “ИННОВАЦИИ В МЕНЕДЖМЕНТЕ // INNOVATIONS IN MANAGEMENT” / spz:neicon:strategybusiness:y:2016:i:8:p:5
  2. N. Khramtsova A., R. Khramtsov I., Н. Храмцова А., Р. Храмцов И. (2019) “ОСНОВЫ СУЩНОСТИ И УПРАВЛЕНИЯ ИННОВАЦИЯМИ НА ТРАНСПОРТЕ // FUNDAMENTALS OF THE ESSENCE AND MANAGEMENT OF INNOVATION IN TRANSPORT” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:1:p:03-05
  3. I. Chekanova Yu., И. Чеканова Ю. (2019) “АНАЛИЗ ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ РАЗЛИЧНЫХ ИНСТИТУТОВ РЫНОЧНОЙ ЭКОНОМИКИ ПРИ БАНКРОТСТВЕ // ANALYSIS OF THE INTERACTION OF VARIOUS INSTITUTIONS OF THE MARKET ECONOMY IN BANKRUPTCY” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:1:p:10-12
  4. A. Tebekin V., А. Тебекин В. (2019) “АНАЛИЗ ВЛИЯНИЯ ШКОЛЫ НАУЧНОГО УПРАВЛЕНИЯ НА РАЗВИТИЕ МЕНЕДЖМЕНТА: МНОГОАСПЕКТНЫЙ ПОДХОД // ANALYSIS OF INFLUENCE OF SCHOOL OF SCIENTIFIC MANAGEMENT ON MANAGEMENT DEVELOPMENT: MULTIDIMENSIONAL APPROACH” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:1:p:13-23
  5. N. Mategorin V., E. VInevskaya L., Н. Матегорин В., Е. Виневская Л. (2019) “ИНСТРУМЕНТЫ ПОИСКА И АНАЛИЗА КОНКУРЕНТОВ В МЕДИА ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВЕ // SEARCH TOOLS AND COMPETITOR ANALYSIS IN THE MEDIA BUSINESS” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:1:p:24-25
  6. A. Krivchanskaya V., А. Кривчанская В. (2019) “К ВОПРОСУ О ФИНАНСОВЫХ МЕХАНИЗМАХ И ИНСТРУМЕНТАХ РЕШЕНИЯ ПРОБЛЕМЫ НЕСОСТОЯТЕЛЬНОСТИ МУНИЦИПАЛЬНЫХ ОБРАЗОВАНИЙ: РОССИЙСКАЯ ПРАКТИКА И ЗАРУБЕЖНЫЙ ОПЫТ // FINANCIAL MECHANISMS AND INSTRUMENTS OF SOLVING THE PROBLEM OF THE INSOLVENCY OF MUNICIPALITIES: RUSSIAN PRACTICE AND FOREIGN EXPERIENCE” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:2:p:03-11
  7. O. Kalugina V., S. Shevchenko Yu., О. Калугина В., С. Шевченко Ю. (2019) “ГАРМОНИЗАЦИЯ ПРОМЫШЛЕННОЙ И ТОРГОВОЙ ПОЛИТИКИ ПРЕДПРИЯТИЙ АВТОМОБИЛЬНОГО МАШИНОСТРОЕНИЯ // HARMONIZATION OF INDUSTRIAL AND TRADE POLICY IN THE AUTOMOTIVE ENGINEERING” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:2:p:12-14
  8. T. Smirnova V., Т. Смирнова В. (2019) “РЕГИОН КАК ПРОСТРАНСТВЕННАЯ БАЗА РЕАЛИЗАЦИИ ИННОВАЦИЙ // REGION AS A SPATIAL BASE OF REALIZATION OF INNOVATIONS” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:2:p:15-17
  9. G. Panchenko P., V. Balukova A., Г. Панченко П., В. Балукова А. (2019) “ЭВОЛЮЦИЯ МОДЕЛЕЙ РАЗВИТИЯ ИННОВАЦИОННОГО ПРОЦЕССА НА ПРЕДПРИЯТИИ // EVOLUTION OF MODELS OF ENTERPRISE INNOVATION DEVELOPMENT” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:2:p:18-21
  10. N. Ulitskaya Yu., M. Akimova S., Н. Улицкая Ю., М. Акимова С. (2019) “АНАЛИЗ РЫНКА ЗЕМЕЛЬНЫХ УЧАСТКОВ С ОБРЕМЕНЕНИЯМИ КАК ПОКАЗАТЕЛЬ ДОСТУПНОСТИ ЗЕМЛИ ДЛЯ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ // MARKET ANALYSIS OF LAND WITH ENCUMBRANCES AS AN INDICATOR OF AVAILABILITY OF LAND FOR CONSUMERS” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:2:p:22-29
  11. A. Galushka S., A. Niyazmetov K., А. Галушка С., А. Ниязметов К. (2019) “ИСПОЛЬЗОВАНИЕ СЧЕТОВ ЭСКРОУ И ЦЕЛЕВОЙ ПРОЕКТНОЙ ЭМИССИИ КАК НЕИНФЛЯЦИОННЫЙ СПОСОБ ФИНАНСИРОВАНИЯ ИНВЕСТИЦИОННЫХ ПРОЕКТОВ // USING ESCROW ACCOUNTS AND TARGET PROJECT EMISSIONS AS A NON-INFLATIONARY METHOD OF FINANCING INVESTMENT PROJECTS” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:3:p:03-10
  12. A. Tebekin V., А. Тебекин В. (2019) “АНАЛИЗ ПЕРСПЕКТИВ РЕАЛИЗАЦИИ ЭНЕРГЕТИЧЕСКОЙ СТРАТЕГИИ РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ В ЧАСТИ ТРАНСПОРТИРОВКИ ЭНЕРГОРЕСУРСОВ // ANALYSIS OF THE PROSPECTS FOR THE IMPLEMENTATION OF THE ENERGY STRATEGY OF THE RUSSIAN FEDERATION IN TERMS OF THE TRANSPORTATION OF ENERGY RESOURCES” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:3:p:11-21
  13. M. Ignatov M., М. Игнатов М. (2019) “ПУТИ ПОВЫШЕНИЯ МЕЖДУНАРОДНОЙ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ РОССИЙСКИХ КОМПАНИЙ МАЛОГО И СРЕДНЕГО БИЗНЕСА // WAYS TO IMPROVE INTERNATIONAL COMPETITIVENESS OF RUSSIAN SMALL AND MEDIUM BUSINESS COMPANIES” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:3:p:22-25
  14. A. Krivchanskaya V., А. Кривчанская В. (2019) “СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АНАЛИЗ ПОДХОДОВ К ОПРЕДЕЛЕНИЯМ ПОНЯТИЙ «УСТОЙЧИВОСТЬ» И «УСТОЙЧИВОЕ РАЗВИТИЕ ОРГАНИЗАЦИИ» // COMPARATIVE ANALYSIS OF APPROACHES TO THE DEFINITIONS OF CONCEPTS OF «SUSTAINABILITY» AND «SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF THE ORGANIZATION»” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:3:p:26-31
  15. M. Mamaeva R., М. Мамаева Р. (2019) “СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ МЕХАНИЗМА УПРАВЛЕНИЯ ФИНАНСОВОЙ УСТОЙЧИВОСТЬЮ ОРГАНИЗАЦИИ МАЛОГО БИЗНЕСА // IMPROVING THE MECHANISM FOR MANAGING THE FINANCIAL SUSTAINABILITY OF A SMALL BUSINESS ORGANIZATION” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:3:p:32-36
  16. I. Krygina E., И. Крыгина Е. (2019) “СОВРЕМЕННЫЕ ТЕНДЕНЦИИ РАЗВИТИЯ СТЕКОЛЬНОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ В РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ // MODERN TENDENCIES OF DEVELOPMENT OF THE GLASS INDUSTRY IN THE RUSSIAN FEDERATION” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:3:p:37-39
  17. I. Abdullayev, И. Абдулаев Д. (2019) “ПОВЫШЕНИЕ ОПЕРАЦИОННОЙ ЭФФЕКТИВНОСТИ ОРГАНИЗАЦИИ С ПРИМЕНЕНИЕМ ИНСТРУМЕНТОВ И МЕТОДОВ PROCESS MINING // IMPROVING THE OPERATIONAL EFFICIENCY OF THE ORGANIZATION WITH THE USE OF TOOLS AND METHODS OF PROCESS MINING” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:4:p:03-10
  18. S. Kurichin, С. Куричин А. (2019) “РАЗВИТИЕ МАРКЕТИНГА НА РЫНКЕ ФИТНЕС-УСЛУГ // SPORTS MARKETING IN THE DEVELOPMENT OF FITNESS SERVICES IN THE RUSSIAN MARKET” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:4:p:11-14
  19. N. Gamayunov V., N. Mategorin V., Н. Гамаюнов В., Н. Матегорин В. (2019) “ИСПОЛЬЗОВАНИЕ РАЗЛИЧНЫХ ИНСТРУМЕНТОВ ДЛЯ АНАЛИЗА ПОПУЛЯРНОСТИ И ЭФФЕКТИВНОСТИ БИЗНЕС-ПРОЕКТА НА РЫНКЕ МЕДИА // USING DIFFERENT TOOLS FOR ANALYSIS OF POPULARITY AND EFFICIENCY OF A BUSINESS PROJECT IN THE MEDIA MARKET” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:4:p:15-17
  20. Y. Torukalo E., I, V. Makrusev V., Ю. Торукало И., И. Юрьева Г., В. Макрусев В. (2019) “БЛОКЧЕЙН: СУЩНОСТЬ ТЕХНОЛОГИИ И ПУТИ ЕГО ПРИМЕНЕНИЯ В ТАМОЖЕННОЙ СФЕРЕ // BLOCKCHAIN: THE ESSENCE OF TECHNOLOGY AND THE WAYS OF ITS APPLICATION IN THE FIELD OF CUSTOMS” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:4:p:18-21
  21. N. Mategorin V., E. Vinevskaya L., Н. Матегорин В., Е. Виневская Л. (2019) “ИНСТРУМЕНТЫ ПОИСКА И АНАЛИЗА КОНКУРЕНТОВ В МЕДИАПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВЕ // SEARCH TOOLS AND COMPETITOR ANALYSIS IN THE MEDIA BUSINESS” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:4:p:22-24
  22. D. Boltenkov V., Д. Болтенков В. (2019) “МАРКЕТИНГ И МЕНЕДЖМЕНТ В ЛАНДШАФТЕ ЦИФРОВОЙ ЭКОНОМИКИ // MARKETING AND MANAGEMENT IN THE DIGITAL ECONOMY LANDSCAPE” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:4:p:25-27
  23. S. Soustina A., С. Соустина А. (2019) “ПРОБЛЕМЫ СОЗДАНИЯ И ФУНКЦИОНИРОВАНИЯ СИСТЕМЫ УПРАВЛЕНИЯ КОММЕРЧЕСКОЙ ОРГАНИЗАЦИЕЙ // PROBLEMS OF CREATION AND FUNCTIONING OF THE MANAGEMENT SYSTEM OF A COMMERCIAL ORGANIZATION” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:5:p:03-07
  24. S. Balov I., L. Mokrova P., С. Балов И., Л. Мокрова П. (2019) “ПРИНЦИПЫ ЗОЛОТОГО СЕЧЕНИЯ, ЕГО ИСПОЛЬЗОВАНИЕ В ТОРГОВЫХ МАРКАХ И БРЕНДАХ // THE PRINCIPLES OF THE GOLDEN SECTION, ITS USE IN TRADEMARKS AND BRANDS” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:5:p:08-13
  25. V. Budozhapova Z., S. Danilova R., S. Azarova P., В. Будожапова З., С. Данилова Р., С. Азарова П. (2019) “СПЕЦИФИКА ПРОДВИЖЕНИЯ ПРОДУКТОВ С ПОМОЩЬЮ INFLUENCER-МАРКЕТИНГА // THE SPECIFICS OF PROMOTING PRODUCTS WITH INFLUENCER – MARKETING” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:5:p:14-16
  26. D. Dmitriev N., M. Tikhonova V., Н. Дмитриев Д., М. Тихонова В. (2019) “ФОРМИРОВАНИЕ ИНВЕСТИЦИОННОГО ПОРТФЕЛЯ // FORMATION OF INVESTMENT PORTFOLIO” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:5:p:17-20
  27. A. Ershova E., A. Kuznetsov N., А. Ершова Э., А. Кузнецов Н. (2019) “СТРАТЕГИЯ КОНКУРЕНТНОГО РАЗВИТИЯ КОМПАНИИ BMW GROUP // STRATEGY COMPETITIVE DEVELOPMENT OF THE COMPANY BMW GROUP” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:5:p:26-29
  28. I. Hazalia D., И. Хазалия Д. (2019) “УПРАВЛЕНИЕ И ВИДЫ ИСТОЧНИКОВ ФИНАНСИРОВАНИЯ // MANAGEMENT AND TYPES OF FUNDING SOURCES” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:6:p:03-06
  29. M. Odintsova A., М. Одинцова А. (2019) “ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ УПРАВЛЕНИЯ ТАЛАНТАМИ // TALENT MANAGEMENT INFORMATION SYSTEMS” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:6:p:07-09
  30. Z. MARKOVA A., З. МАРКОВА А. (2019) “АНАЛИЗ СТРУКТУРЫ РЫНКА КОМПЬЮТЕРНЫХ ИГР В РОССИИ // ANALYSIS OF THE STRUCTURE OF COMPUTER GAMES MARKET IN RUSSIA” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:6:p:10-13
  31. A. Kolmogorov A., I, I. Trifonov V., А. Колмогоров А., И. Трошко И., И. Трифонов В. (2019) “АНАЛИЗ ВЛИЯНИЯ ЭЛЕКТРОМОБИЛЕЙ НА ГОРОДСКУЮ СТРУКТУРУ РОССИИ В КОНТЕКСТЕ «ИНДУСТРИИ 4.0» // ANALYSIS OF THE IMPACT OF ELECTRIC VEHICLES ON THE URBAN STRUCTURE OF RUSSIA IN THE CONTEXT OF INDUSTRY 4.0” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:6:p:14-18
  32. I. Sinyaeva M., И. Синяева М. (2019) “МОДЕЛЬ УПРАВЛЕНИЯ СОВРЕМЕННЫМ КОМПЛЕКСОМ КОММУНИКАЦИЙ МАРКЕТИНГА // THE MANAGEMENT MODEL OF THE MODERN COMPLEX OF MARKETING COMMUNICATIONS” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:6:p:19-23
  33. V. Goldshtein D., В. Гольдштейн Д. (2019) “ДИВИДЕНДНЫЕ ВЫПЛАТЫ КОМПАНИЙ НЕФТЕГАЗОВОГО СЕКТОРА РОССИИ // DIVIDEND PAYMENTS OF COMPANIES IN THE OIL AND GAS SECTOR OF RUSSIA” / spz:neicon:strategybusiness:y:2019:i:6:p:24-27